V.V. Sellingen
Wat een reuze club is dat!

17-04-2024

Rick Hansen nieuwe hoofdtrainer Sellingen seizoen 2024-2025

Met ingang van het nieuwe seizoen zal Rick Hansen (21) uit Winschoten de nieuwe hoofdtrainer worden van vv Sellingen 1. Hansen is op dit moment hoofd jeugdopleiding van WVV uit Winschoten én trainer van de JO19-1 van WVV. Daarvoor trainde hij meerdere jeugdteams van WVV en was hij in het verleden nog werkzaam voor de jeugd van FC Groningen en Be Quick. Zelf voetbalt Hansen op dit moment nog in het 1e elftal van WVV zondag. Na dit seizoen zal hij spelen voor zaterdagclub Oranje Nassau uit Groningen.

Voorzitter Erik Wegman: “Door de positieve gesprekken met Hansen en de spelersraad denken we met Hansen een ambitieuze en gedreven trainer voor het nieuwe seizoen aangesteld te hebben. Ondanks de jonge leeftijd van Hansen hebben wij het volste vertrouwen in hem en we hopen dan ook dat we er samen iets moois van kunnen maken.” Hansen: “Ik ben blij met het vertrouwen van Sellingen en wil deze mooie uitdaging met volle overgave aangaan.”